Znak 1925/1946
Vavřínový věnec z kovu vytepaný kolem značky připomíná mýtické vítězství: P2 na 1. automobilovém mistrovství světa (1924). Průměr kruhu přechází z 65 na 75 mm. Od roku 1930 je omezen na 60 mm a zůstane tak až do roku 1945.
1750 Mánie
Pat Braden, sekretář klubu Alfa Romeo Owners of America, popisuje model 1750 v jedné zpravodajské rubrice z roku 1961: «Zmínil jsem se o zvuku MOTORU Alfy Romeo: je to jakýsi druh nepopsatelné rapsodie. Ale všechno, co se týká tohoto auta vyvolává stejné pocity a pokaždé, kdy do něj nastoupím a nastartuji, nuda každodenního života odchází a všechno je rázem čerstvé, nové, znovu a znovu»
Peter Hull ve své knize Historie Alfy Romeo (1970) píše k tématu 1750: «Skvostné a vzrušující stroje, stejně jako krásné ženy, nejsou obvykle bez vad. Z tohoto pohledu je Alfa 1750 výjimkou».
Tři mušketýři
Upevňuje se pověst týmu Alfa Romeo. Ascari, Campari a Sivocci jsou přezdívání “tři mušketýři”
1. čtyřlístek
1923 Targa Florio: na voze pilota Sivocciho se poprvé objevuje zelený čtyřlístek uzavřený do trojúhelníku s bílým pozadím, který se pak stává symbolem závodního týmu Corse Alfa.
Princ ze Siamu
1924: Princ ze Siamu navštěvuje Alfu Romeo a kupuje jeden vůz RL Sport s karosérií Castagna.
Závod Mille Miglia
Závod Mille Milglia vznikl v roce 1927. Je něčím absolutně novým a senzačním. Jeho trať, tvrdá a selektivní, Brescia-Roma-Brescia, zapíše brzy tento závod do legend: je to dlouhá “kavalkáda” celkem asi 1600 km přes kraje a města Itálie.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES ČR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. |
|