Na konci roku 1932 dojde u Alfy Romeo k dalšímu převodu vlastnictví, které bude posledním až do doby jejího odkoupení ze strany Fiatu.
Vlastníkem Alfy se stává I.R.I. (Institut pro průmyslovou obnovu) a oznamuje její stažení ze závodů. Na místo čtyřlístku pokračují milánská červená auta v účasti na závodech pouze ve znamení vzpírajícího se koně stáje Ferrari, která zastupuje Alfu v závodech. Pod vedením Uga Gobbata jsou zmodernizována výrobní zařízení, přechází se na linkovou výrobu a je zahájena výroba nákladních aut a autobusů. V druhé polovině třicátých let je podnik nabitý energií. Sportovní činnost pokračuje v tak ostrém tempu, že odsune na druhou kolej sériovou výrobu. V roce 1937 vystřídal Gioacchino Colombo Vittoria Jana a v roce ’38 vzniká stáj Alfa. Sportovní činnost je ovlivněna politickým klimatem a sankcemi: Mussolini zakazuje italským pilotům závodit ve Francii a v roce ’39 se neuskuteční ani závod Mille Miglia. Intenzifikuje se výroba leteckých motorů. Začíná stavba výrobního závodu v Pomigliano d’Arco.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES ČR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. |
|