Alfě Romeo se už nedaří navázat na proces růstu, který zažila s Luraghim, ani společný podnik s japonskou automobilkou Nissan (ARNA: Alfa Romeo Nissan Automobili) na výrobu nového vozu nepřinese kýžené výsledky. V roce 1986 ji Finmeccanica postupuje skupině FIAT, která ji soustředí spolu s Lancií do nového seskupení nazvaného "Alfa Lancia S.p.A.", které svou činnost zahajuje v roce 1987. Ve stejném roce je Centro Stile Alfa Romeo přesunuto do průmyslového komplexu v Arese: budova je projektovaná ve spolupráci s Adalbertem dal Lagem podle kritérií dávajících přednost na jedné straně tvůrčí práci a na druhé straně i racionálnímu rozmístění provozních oddělení.
“Znovuzrození” se blíží: pracuje se na vývoji nových řad Alfy Romeo a na udržení její technologické nezávislosti svázané s tradicí výrobku a značkou. V univerzu Formule 1 začínají osmdesátá léta příklonem k turbomotorům a nástupem letecké technologie do projektování a konstrukce vozidel.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES ČR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. |
|