Alfa 156 Sportwagon
ROK VÝROBY: 2000
MOTOR: 4 válce v řadě, příčně uložený vpředu – 6 válců do V/60°, příčně uložený vpředu (2.5 V6) – 5 válců v řadě, příčně uložený vpředu (2.4 JTD)
ZDVIHOVÝ OBJEM: cm3 1598 (1.6 TS)– 1747 (1.8 TS) – 1970 (2.0 TS) – 2492 (2.5 V6) – 1910 (1.9 JTD) – 2387 (2.4 JTD)
VÝKON: kW 88 – 120 k při 6300 ot./min. (1.6 TS), kW 103 – 144 k při 6500 ot./min. (1.8 TS), kW 110 – 155 k při 6400 ot./min. (2.0 TS), kW 138/141 – 190 k při 6300 ot./min. (2.5 V6), kW 81 - 115 k při 4000 ot./min. (1.9 JTD), kW 103 – 136 k při 4200 ot./min. (2.4 JTD)
MAX. RYCHLOST: 191 - 230 km/h
Sportovní kombi podle Alfy Romeo.
V roce 2000 je uvedena na trh i verze kombi (wagon) Alfy 156: Alfa Sportwagon. Ze 156 podědí techniku a motory: čtyři benzínové, dva turbodiesely JTD. Motor 2.0 Twin Spark je k dispozici i se sekvenční převodovkou na volantu Selespeed, navíc se zcela automatickou funkcí City pro řízení v městském provozu. 2.5 V6 24v nabízí šestirychlostní verzi a verzi se systémem Q-System, kde je v každé situaci na výběr automatické nebo manuální ovládání. Podvozek má značnou torzní tuhost a rovnováha mezi předním čtyřprvkovým zavěšením a zadním zavěšením „rozvinutým“ McPherson je optimální. Jako výbavu na přání nabízí vozidlo zadní zavěšení Nivomat, které je schopné v reálném čase kompenzovat každou změnu usazení vyplývající ze zatížení ve voze. ABS poslední generace s integrovaným EDB zaručuje lepší rozdělení brzdného zatížení na čtyři kola. Velká stabilita při jakékoli jízdě, přesnost a účinnost v zatáčkách. Vozidlo spojuje čistě sportovní pocity s volností a všestranností vozu kombi.
Alfa 147 třídveřová
ROK VÝROBY: 2000
MOTOR: 1.6 Twin Spark – 105 k (77 kW)
1.6 Twin Spark – 120 k (88 kW)
2.0 Twin Spark – 150 k (115 kW)
1.9 JTD – 115 k (85 kW)
Kompaktní limuzína, která hovoří k budoucnosti.
Představená na Mezinárodním autosalónu v Turíně v roce 2000. Alfa 147, dlouhá 4,16 metrů a široká 1,70 metrů, je krásný a imponující vůz, výkonný, bezpečný, s výbavou a komfortem srovnatelným s modely patřícími rozhodně do vyšší kategorie. Pro toho, kdo hledá kompaktní a sportovní vůz, poskytující stejné potěšením z řízení a stejnou radost z cestování, jaké pomohly k úspěchu poslední generaci modelů značky.
Stylistické řešení v zásadě opakuje mnoho znaků typických pro novější Alfy Romeo. Znaky, ke kterým se přiřazují některé rysy tradiční: jako je V na kapotě, které mizí pod světlomety připomínajíce překrásnou 6C 2500 Villa d"Este z roku 1949 a triptych tvořený dvěma oddělenými sběrači vzduchu a štítem. Čtyři pohonné jednotky. K motorům je přizpůsobený i sportovní duch vozu, mechanika. Platforma je odvozena od podvozku Alfy 156, zavěšení jsou čtyřprvková vpředu a Mc Pherson vzadu. Alfa 147 je také vozem nabízejícím maximální bezpečnost: aktivní i pasivní. K výkonnému a stavebnickému brzdnému zařízení se připojuje nejen ABS, ale i některá dokonalá elektronická zařízení jako je rozdělovač brzdné síly mezi přední a zadní kola (EBD), omezovač prokluzu kol při akceleraci (ASR), nastavení brzdného momentu při jízdě do kopce (MSR) a kontrola stability v zatáčce (VDC). A konečně může být Alfa 147 vybavena úplným telematickým přístrojovým vybavením, které zahrnuje telefon, navigátor, hlasové ovládání, barevnou obrazovku TFT, palubní systém CONNECT.
Alfa 147 pětidveřová
Stejné odhodlání, stejný styl, ale dvoje dveře navíc.
Řada Alfa 147 je v roce 2001 doplněna pětidveřovou verzí. Tato verze nabízí větší všestrannost použití a snazší přístupnost, osobitost a styl třídveřové verze jsou i tady zachovány.
Stylisticky přejímá pětidveřová verze řešení, které se stává detailem exkluzivního stylu: zadní černá rukojeť je zamaskovaná v rámu okna. Tímto řešením zůstává viditelný rovnovážný bod na přední rukojeti a připomíná tak obraz sportovních aut nazývaných kupé. Verze je k dispozici se zařízením CONNECT, dokonalým palubním informačním systémem, k dispozici ve třech úrovních, které začleňují autorádio RDS a CD, telefon GSM dual band s hands free, GPS a tlačítko CONNECT, přístupový klíč ke světu služeb a ke spojení s Contact Centre pro servis nebo informace.
156 GTA
ROK VÝROBY: 2002
ZDVIHOVÝ OBJEM: 3179 cm3
VÝKON: kW 184 – 250 k-CEE při 6200 ot./min. – max. moment 300 Nm (30,6 kgm) při 4800 ot./min.
MAX. RYCHLOST: 250 km/h
“Čistý sportovní duch znovu žije a rozvíjí se”.
Esence sportovního ducha rozvinutého na GTA (Gran Turismo Aleggerita) se od roku 2002 znovu nabízí na modelech 147, 156 a 156 Sportwagon. Svalnaté a hluboké tvary karosérie s agresivní linií vyvolávají pocit odhodlání čistě sportovní povahy, i když charakter základních verzí zůstává nedotčený. Skvělé výkony dodávané motorem s 250 koňmi, přilnavost, která vozidlo přilepuje na silnici, a brzdný systém s vyšším účinkem zvětšují radost z řízení s pocitem úplného bezpečí. GTA má díky stylovým detailům vysokou úroveň výbavy, barev a tvarů vytvořených exkluzivně pro model. Od 156 kombi a limuzíny až po kompakt 147, nabízejí modely GTA řadu, která reaguje na různé nároky sjednocené výkonem a odhodláním. Pro toho, kdo volí sportovní charakter, ale nechce se ničeho vzdát.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES ČR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. |
|